Natalia Flis
fizjoterapeuta
- Studia magisterskie z fizjoterapii w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
Numer prawa wykonywania zawodu: 46178
- PNF podstawowy;
- kurs Integracji Sensorycznej wg J.Ayres I oraz II stopnia;
- kurs diagnoza i terapia Zaburzeń Przetwarzania Sensorycznego SPD wg zintegrowanego modelu ASI plus Małgorzaty Kargi dla fizjoterapeutów;
- „Ocena neurorozwojowa niemowlęcia cz.II Niemowlę 6-12 miesięcy” – warsztat;
- Roczne szkolenie INPP z zakresu diagnozowania i leczenia niedojrzałości neuromotorycznej;
- Szkolenie „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP”;
- Szkolenie z zakresu neurorehabilitacji twarzoczaszki AWI, które posiada akredytację dr Lyapko oraz Aplimedica;
- „Interdyscyplinarne podejście do leczenia dzieci z MPD w aspekcie wieloprofilowego usprawniania fizjoterapeutycznego” – warsztat;
- „Poznaj świat poprzez zmysł, pedagogika Montessori + integracja sensoryczna” – warsztat;
- Szkolenie „Poród to ruch” z położną Izabelą Dembińską;
- Kurs „Anatomy Trains in Motion”;
- Kurs ProPedis Online Premium;
- Kurs „Terapia bańkami (lekarskie, chińskie, ogniowe i bezogniowe)”;
- Szkolenie „Badanie i dokumentacja medyczna w fizjoterapii“ realizowane przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów;
- Terapia bazalna;
- „Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością” – poziom I z Moniką Jerzyk;
- “Sensomotoryczna Terapia Widzenia” – diagnostyka funkcjonalna wzroku dzieci z dr n.med Agnieszką Rosą;
- kurs EMS – Elektrostymulacja w fizjoterapii pediatrycznej.
Przygodę zawodową rozpoczęłam w Fundacji Aktywnej Rehabilitacji, współtworzą projekt dziecięcy. Praca w ośrodkach intensywnej terapii i chęć niesienia pomocy rodzicom oraz dzieciom w oparciu o filozofię fizjoterapii holistycznej dr Rakowskiego obudziła we mnie potrzebę wielowymiarowego rozwoju.
Nieustannie staram się pogłębiać wiedzę z zakresu m.in. neurofizjologii i sensomotoryki aby uwzględniając wpływ emocji, stresu czy traumy na ciało i odwrotnie, wesprzeć małych pacjentów z różnymi trudnościami.