Natalia Flis

fizjoterapeuta

  • Studia magisterskie z fizjoterapii w Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu

Numer prawa wykonywania zawodu: 46178

  • PNF podstawowy;
  • kurs Integracji Sensorycznej wg J.Ayres I oraz II stopnia; 
  • kurs diagnoza i terapia Zaburzeń Przetwarzania Sensorycznego SPD wg zintegrowanego modelu ASI plus Małgorzaty Kargi dla fizjoterapeutów;
  • „Ocena neurorozwojowa niemowlęcia cz.II Niemowlę 6-12 miesięcy” – warsztat; 
  • Roczne szkolenie INPP z zakresu diagnozowania i leczenia niedojrzałości neuromotorycznej;
  • Szkolenie „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP”; 
  • Szkolenie z zakresu neurorehabilitacji twarzoczaszki AWI, które posiada akredytację dr Lyapko oraz Aplimedica; 
  • „Interdyscyplinarne podejście do leczenia dzieci z MPD w aspekcie wieloprofilowego usprawniania fizjoterapeutycznego” – warsztat; 
  •  „Poznaj świat poprzez zmysł, pedagogika Montessori + integracja sensoryczna” – warsztat; 
  • Szkolenie „Poród to ruch” z położną Izabelą Dembińską; 
  • Kurs „Anatomy Trains in Motion”;
  • Kurs ProPedis Online Premium; 
  • Kurs „Terapia bańkami (lekarskie, chińskie, ogniowe i bezogniowe)”; 
  • Szkolenie „Badanie i dokumentacja medyczna w fizjoterapii“ realizowane przez Krajową Izbę Fizjoterapeutów; 
  • Terapia bazalna; 
  • „Wprowadzanie AAC u osób z wieloraką niepełnosprawnością” – poziom I z Moniką Jerzyk; 
  • “Sensomotoryczna Terapia Widzenia” – diagnostyka funkcjonalna wzroku dzieci z dr n.med Agnieszką Rosą; 
  • kurs EMS – Elektrostymulacja w fizjoterapii pediatrycznej. 

Przygodę zawodową rozpoczęłam w Fundacji Aktywnej Rehabilitacji, współtworzą projekt dziecięcy. Praca w ośrodkach intensywnej terapii i chęć niesienia pomocy rodzicom oraz dzieciom w oparciu o filozofię fizjoterapii holistycznej dr Rakowskiego obudziła we mnie potrzebę wielowymiarowego rozwoju.

Nieustannie staram się pogłębiać wiedzę z zakresu m.in. neurofizjologii i sensomotoryki aby uwzględniając wpływ emocji, stresu czy traumy na ciało i odwrotnie, wesprzeć małych pacjentów z różnymi trudnościami.

Zarządzaj plikami cookies