Dominik Nowakowski

terapeuta Biofeedback, psycholog

  • Studia magisterskie na kierunku Psychologia – Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS w Warszawie oraz Uniwersytet w Oslo (UiO)
  • Studia licencjackie na kierunku Skandynawistyka (filologia norweska) –  Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS
  • Szkolenie I stopnia EEG Biofeedback (Biofeedback Certification International Alliance)
  • Szkolenie II stopnia EEG Biofeedback (Biofeedback Certification International Alliance)
  • Szkolenie III stopnia EEG Biofeedback   – “Zaawansowane protokoły Neurofeedback
  • Szkolenie I stopnia Treningu Umiejętności Społecznych (Szkoła TUS)
  • Kurs Polskiego Języka Migowego (PJM) I stopnia (Szkoła MIG)
  • The Baltic University Programme (Uppsala University)
  • Praktyki z prowadzenia Terapii grupowej osób z spektrum (Centrum Terapii Autyzmu SOTIS)
  • Konferencja BiofeedbackDay 2023 (Polskie Stowarzyszenie Terapeutów i Trenerów Biofeedback)
  • Szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej
  • Konferencja BiofeedbackDay 2024
  • System C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji

Na studiach doświadczenie zdobywałem w ramach praktyk w Centrum Terapii Autyzmu SOTIS oraz zajęć studenckich. Ponadto brałem udział w wymianie studenckiej Erasmus dzięki czemu przez pół roku studiowałem w Norwegii, na Uniwersytecie w Oslo. Pracuję również od 4 lat jako terapeuta Biofeedback w prywatnych gabinetach specjalistycznych w Warszawie. Ponadto mam doświadczenie w prowadzeniu Treningu Umiejętności Społecznych oraz z racji mojego podwójnego wykształcenia w prowadzeniu kursów języka norweskiego. Fascynuje mnie jak nowe technologie i terapie mogą wspomagać rozwój, dlatego praca z Biofeedbackiem jest moją pasją.

Od dziecka interesowałem się różnymi dyscyplinami sportu, które zarówno śledziłem jako kibic, jak i trenując np. piłkę wodną i tenis. Lubię podróżować po świecie i spędzać czas z bliskimi m.in. grając z nimi w planszówki. W ramach odpoczynku lubię słuchać muzyki i chodzić na długie spacery.

Zarządzaj plikami cookies