Anna Rożeluk
zastępca dyrektora, psycholog
- Studia podyplomowe: Wczesna interwencja – pomoc dziecku i rodzinie w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju, w tym z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz opieki nad małym dzieckiem – Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
- Studia podyplomowe: Edukacja i Rehabilitacja Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną – Oligofrenopedagogika, Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
- Studia podyplomowe: Rehabilitacja Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi, Uniwersytet Warszawski
- Podyplomowe Studium Pedagogiczne, Politechnika Warszawska
- studia magisterskie – psychologia, Katolicki Uniwersytet Lubelski
- Kurs I-go stopnia MAKATON Program Rozwoju Komunikacji
- C-eye i eyefeel w neurorehabilitacji i komunikacji stopień I
- Certyfikat II stopnia : Konsultant C-Eye
- Warsztaty z zakresu Videotreningu Komunikacji (VIT)
- Certyfikat Krajowego Towarzystwa Autyzmu
- Klucz do uczenia się – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Ergoterapia ręki w rozwoju u małego dziecka – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Metoda werbalno-tonalna w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej cz. I. – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- SensoPaka – metody i formy pracy z dziećmi – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Pierwsza pomoc pediatryczna – Akademia Pedagogiki Specjalnej
- Szkolenie z zakresu terapii widzenia
- Podstawy języka migowego
- Szkolenie KORP (Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego) – Narzędzie Diagnozy Rozwoju Dziecka od 1 miesiąca do 9 roku życia
- Seksualność dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną
i autystycznym spektrum zaburzeń - Dziecko z FAS w rodzinie – jak pomóc sobie i dziecku. Diagnoza, terapia
i odpowiednie wsparcie - Eyefeel – warsztaty praktyczne
- Terapia bazalna
- Udział w Kongresie Fundacji Jesteśmy pod Ścianą – „Choroby rzadkie: diagnostyka
i leczenie” Kraków 2022 r. - Wprowadzanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością – stopień I
Od kilku lat pracuję z dziećmi niepełnosprawnymi zarówno intelektualnie, jak i ruchowo. Zajmuję się również pracą z dziećmi z problemami w szkole (dysleksja, dysgrafia), zaburzeniami zachowania i emocjonalnymi, neurologicznymi, autyzmem, MPD, zaburzeniami uwagi i nadpobudliwością psychoruchową, problemami szkolnymi związanymi z trudnościami w koncentracji, problemami emocjonalnymi, niedojrzałością emocjonalno-społeczną, brakiem motywacji do nauki oraz diagnostyką psychologiczną dzieci i młodzieży.
Pomagam w pokonywaniu trudności szkolnych, społecznych oraz wychowawczych. Podczas terapii poszukuję innowacyjnych rozwiązań oraz dostosowuję program terapeutyczny do indywidualnych potrzeb pacjentów. Prowadzę również konsultacje, szkolenia i warsztaty dla rodziców i opiekunów dzieci niepełnosprawnych.
Interesuję się trudnościami wychowawczymi i edukacyjnymi dzieci, psychopedagogicznymi metodami pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Uwielbiam podróże oraz poznawanie nowych ludzi. W wolnym czasie gotuję i piekę ciasta, a mój przepis na relaks to spotkania w gronie przyjaciół. Dobra książka i film cieszą mnie tak samo, jak intensywny trening zumby.