Nowe informacje o panelu logowania

Od 12 marca podłączyliśmy i pomyślnie zalogowaliśmy 28 000 subkont. Intensywnie pracujemy nad podłączeniem do nowego systemu osób, które jeszcze nie są zalogowane. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej odpowiedzieć na wszystkie zgłoszenia, aby każdy bez przeszkód mógł korzystać z panelu logowania.
Ze względu na dużą liczbę zgłoszeń i subkont czas oczekiwania na odpowiedź może być dłuższy, ale na pewno każdy otrzyma od nas niezbędną pomoc.
Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami, które mogą okazać się pomocne:
- Jeśli otrzymaliście link aktywacyjny i nie udało się zalogować w ciągu 24 godzin (pojawia się informacja o nieprawidłowym tokenie), konieczne będzie wysłanie przez nas nowego linku. Prosimy o zgłoszenie mailowe z prośbą o wysłanie linku aktywacyjnego na adres: web@dzieciom.pl.
- Link aktywacyjny służy jedynie do ustawienia nowego hasła – kolejne logowania prosimy wykonywać wyłącznie przez stronę www.dzieciom.pl lub www.appka.dzieciom.pl.
- Jeśli ustawiliście nowe hasło, ale przy próbie logowania wpisaliście je trzykrotnie błędnie, dostęp do konta został zablokowany. Prosimy o wysłanie zgłoszenia o odblokowanie konta na adres: web@dzieciom.pl lub kontakt z infolinią: 22 486 96 99.
- Jeśli zmieniliście adres e-mail, prosimy o przesłanie tej informacji na adres: subkonta@dzieciom.pl
- Jeśli po zalogowaniu widzicie saldo 0,00 zł lub pojawia się informacja o braku uprawnień do logowania, prosimy o wylogowanie się z subkonta i ponowne zalogowanie.
Prosimy również o każdorazowe wylogowanie się z subkonta w celu uniknięcia nadpisania danych i wystąpienia podobnej sytuacji.
WAŻNE Zalecamy logowanie się w trybie incognito lub trybie prywatnym, co może ułatwić proces.
Spotkanie on-line: Zachęcamy Was również do udziału w spotkaniu online, które odbędzie się dziś 31 marca o godzinie 18:00. Będzie to doskonała okazja, aby dowiedzieć się, jak zalogować się i poruszać w nowym panelu logowania.
Link do rejestracji do udziału w spotkaniu: https://events.teams.microsoft.com/…/5b5bbf6a-1440-48e3…
Dziękujemy za Waszą cierpliwość i zrozumienie.