Co się zmieniło w panelu logowania?

Dodano: 01.04.2025

Od 12 marca do nowego Panelu logowania zalogowało się już ponad 28 000 Podopiecznych, a każdego dnia dołączają nowi użytkownicy. To pokazuje, jak duże jest Wasze zaangażowanie i potrzeba stałego kontaktu z Fundacją.

Wdrażamy nowy panel logowania, by zaoferować Wam szereg usprawnień i funkcjonalności! Co się zmieniło?

Od teraz Opiekunowie mogą zarządzać profilem Podopiecznego na naszej stronie internetowej bezpośrednio z poziomu subkonta poprzez:

  • dodawanie zdjęć,
  • aktualizację informacji o sytuacji i potrzebach Podopiecznego,
  • zarządzanie zgodami związanymi z profilem.

Dodatkowo usprawniliśmy wiele procesów:

  • ułatwiliśmy zgłaszanie zmian danych kontaktowych Opiekunów,
  • stworzyliśmy przejrzystą listę dokumentów do pobrania, które dostępne są w zakładce „Dokumenty do pobrania”
  • dodaliśmy możliwość eksportu transakcji do pliku Excel lub PDF,
  • wprowadziliśmy niezależne logowanie dla rodziców, opiekunów prawnych i osób upoważnionych do korzystania z subkonta,
  • udoskonaliliśmy moduł wiadomości – teraz można wybrać odbiorcę (dział) po stronie Fundacji,
  • faktury, rachunki lub inne dowody księgowe przeznaczone do bezpośredniego opłacenia ich wystawcom mogą być składane do Fundacji także za pośrednictwem Panelu logowania.

Zapraszamy również na kolejne spotkania on-line! Odpowiemy na Wasze pytania dotyczące nowej platformy oraz pomożemy przejść przez jej funkcjonalności.

Terminy spotkań on-line:

 

 

Zarządzaj plikami cookies