1 kwietnia rozpoczęła się XI edycja konkursu „PRaktykuj za granicą”, organizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Prace konkursowe – strategie komunikacji dla wybranej fundacji – przyczynią się do promocji działań CSR w trzech sektorach: „Pomagamy ludziom”, „Pomagamy zwierzętom” i „Promujemy kulturę”.
„PRaktykuj za granicą” organizowany jest od 2003 roku we współpracy z najważniejszymi fundacjami oraz instytucjami na polskim rynku. W 2015 roku partnerami konkursu zostały: Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” „Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt – Viva!”, oraz Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, działające przy galerii Zachęta.
Zainteresowani studenci mogą liczyć na atrakcyjne nagrody: staż w Londynie, Pradze lub Bukareszcie w renomowanych agencjach PR. Tak cenne doświadczenie, może stać się pierwszym krokiem do szybkiego rozwoju ich kariery w dziedzinie public relations.
Celem konkursu jest wspieranie młodych adeptów branży PR oraz organizacji pożytku publicznego. Projekt skierowany jest do studentów, zainteresowanych zdobyciem cennego doświadczenia w obszarze komunikacji. W tegorocznej edycji finaliści otrzymają szansę odbycia praktyk w europejskich filiach prestiżowych agencji i instytucji: Fleishman-Hillard w Londynie, LEWIS PR w Pradze oraz MediaTrust w Bukareszcie.
Więcej informacji na stronie: www.imm.com.pl/praktykujzagranica