Pomiń linki nawigacyjne i przejdź do treści strony

Najczęściej zadawane pytania

11. Czy Fundacja udostępnia puszki i skarbony wykorzystywane podczas zbiórek?

Tak, Fundacja wypożycza puszki kwestarskie i skarbony stacjonarne w celu prowadzenia zbiórek publicznych na rzecz podopiecznych Fundacji.

Jeżeli zależy Państwu na wypożyczeniu dużej ilości puszek lub skarbon prosimy o kontakt z wyprzedzeniem 1 miesiąca przed rozpoczęciem zbiórki, w celu uzgodnienia dostępności.

Puszki i skarbony należy zwrócić w terminie 7 dni od zakończeniu zbiórki.

Prosimy nie przekraczać tego terminu, z uwagi na wielu oczekujących, którzy chcą prowadzić zbiórki na rzecz podopiecznych Fundacji.

12. Co należy zrobić po zakończeniu zbiórki publicznej?

Po zakończonej zbiórce w terminie 7 dni od zakończenia zbiórki osoby odpowiedzialne są zobowiązane dostarczyć do Fundacji: 

 UWAGA!

Uzbierane środki pieniężne należy wpłacić na poniżej podany numer konta bankowego:

         Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”
ul. Łomiańska 5, 01-685 Warszawa
13 2490 0005 0000 4600 2021 8290*
Tytułem: Numer Subkonta, Nazwisko i Imię Podopiecznego – zbiórka publiczna nr …2018/812/OR

* W związku z połączeniem prawnym Alior Banku SA z wydzieloną częścią Banku BPH SA zmieniły się numery rachunków bankowych Fundacji.

13. Jak uzyskać pozwolenie na zbiórkę publiczną?

Aby uzyskać zezwolenie na przeprowadzenie zbiórki publicznej należy złożyć CZYTELNIE wypełniony wniosek

  • Droga pocztowa nie mniej niż 14 dni roboczych,
  • Formularz elektroniczny nie mniej niż 10 dni roboczych.

Termin rozpatrzenia zezwolenia liczony jest od momentu złożenia kompletu dokumentów.

POBIERZ: WNIOSEK o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie zbiórki publicznej

Do wniosku  należy dołączyć:

  • pisemną zgodę z miejsca, w którym zbiórka będzie miała się odbyć (na zgodzie powinien być podpis i pieczątka właściciela lub osoby upoważnionej): wzór zgody z miejsca zbiórki

UWAGA! Jeżeli wnioskodawcą nie jest rodzic/ prawny opiekun podopiecznego, należy dodatkowo wraz z wnioskiem złożyć upoważnienie od rodzica/ opiekuna: UPOWAŻNIENIE

Wypełniony wniosek wraz z załącznikami należy przesłać na adres Fundacja Dzieciom  „Zdążyć z Pomocą”, ul. Łomiańska 5, 01-685 Warszawa z dopiskiem „Wniosek o zbiórkę publiczną” lub poprzez formularz zgłoszeniowy:

Osoba składająca wniosek o zbiórkę publiczną:

RodzicOsoba trzecia

Imię i nazwisko osoby składającej wniosek

Adres email (wymagane)

Imię i nazwisko podopiecznego

Numer ewidencyjny podopiecznego

Data rozpoczęcia zbiorki

Złożenie wniosku jest wymagane co najmniej 10 dni roboczych przed rozpoczęciem zbiórki

Prześlij niezbędne dokumenty:

Wniosek o wydanie zezwolenia na zbiórkę publiczną

Wzór zgody na zbiórkę z miejsca

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

W przypadku składania wniosku przez osobę trzecią proszę dołączyć zgodę rodzica lub opiekuna na przeprowadzenie zbiórki

Oświadczenie dotyczące wypożyczanego sprzętu

14. Jak prawidłowo przeprowadzić zbiórkę pieniędzy na portalu Facebook?

Pełne informacje i instrukcja krok po kroku, znajdują się w tym pliku: Instrukcja dot. organizacji zbiorki na Facebooku

Prowadzisz firmę
i chcesz nam pomóc?
Pomoc od firm

Pomagają nam:

Kler Spółka Akcyjna – Dobrodzień
United Way – Fundacja Wspólna Droga
Mimo Wszystko – Fundacja Anny Dymnej
Srebrna – Wynajem Nieruchomości
Stowarzyszenie Na Rzecz Bliźniąt Podwójny Uśmiech